dinsdag 1 september 2015

1000 vragen-challenge: Wat is de laatste musical die je hebt gezien?



Heb ik al gezegd dat ik vergeetachtig ben?

Ik was er zeker van dat de laatste musical die ik gezien had "West Side Story" was, en dan nog wel op Broadway in New York. Eén van mijn lievelingsmusicals, dus al kort na het boeken van de tickets naar New York werden ook de tickets voor de musical geboekt. De verwachtingen werden meer dan ingelost. Het was adembenemend! De hele show door zat ik met kippenvel en op een bepaald moment kon ik zelfs mijn tranen niet meer bedwingen. Het was af!

En ineens besef ik dat ik vorig jaar naar de Vlaamse musical '14-'18 geweest ben. Ook met best hoge verwachtingen moet ik zeggen. Het thema boeide me en in alle media verscheen alleen maar lof. Maar eerlijk gezegd was het voor ons een teleurstelling. Niet dat het ronduit slecht was, maar het verhaal was zwakjes, de liedjes zozo en de technische "hoogstandjes" die de show volgens de recensies naar een hoger niveau tilden waren voor mij vooral storend. 

Mja, mag ik in mijn herinnering de laatste vergeten en het houden bij West Side Story?



De zomer duurt nog een paar weken, dus nog een paar weken gaan we verder met deze challenge! Ook volgende week wordt er weer een vraag getrokken en dat is misschien die van jou als je reageert op dit bericht of dat van de andere blogsters met een getal tussen 1 en 1000 (vragen 1, 26, 27, 37, 45, 159, 291, 458, 827 en 912 werden al beantwoord). Als je vraag getrokken wordt, mag je zelfs een klein cadeautje verwachten van de blogster(s) die je volgt. Volg je één van ons, betekent dat één cadeautje, volg je ons alledrie, dan zelfs drie cadeautjes!

Als je vraag getrokken wordt, vergeet dan ook niet je gegevens te bezorgen! (Hint, Saskia!)

Lees en volg Stephanie op BloglovinFacebook en/of Instagram,
Lees en volg Eefje op BloglovinFacebook en/of Instagram,
Lees en volg mij op Bloglovin en/of Facebook.

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. West Side Story... die heb ik in mijn jeugd ook gezien. Een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tamara, heb PB gestuurd via Facebook... mailen kan naar catfoul71@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen