zondag 17 juni 2018

Let's Sti(c)k Together: klaar voor de eerste match!



Deze Let's Stick Together - georganiseerd door Marjolein - staat helemaal in het teken van het WK, een leuk thema, zeker als je wat voetballiefhebbers in huis hebt rondlopen. Maar die zijn er hier niet eigenlijk. We mochten dat thema breed zien, maar ik kon niet meteen iets verzinnen. Dus schreef ik me niet in, en toen Giel een briefje van school meebracht om vandaag in thema naar school te komen zei ik dat hij zijn oude tenue kon aandoen - eentje dat ik twee jaar geleden voor hem maakte voor het EK - en dat vond ie prima.



Toch begon er iets te kriebelen vrijdag toen ik ook op de crèche gevraagd werd Cas in thema te laten komen als het kon. Het was te laat om in te schrijven voor de tour, maar er zijn ergere dingen. Zo gauw de kinderen in bed lagen begon ik vanuit een basis T-shirt eentje met een leuke colorblock te tekenen. Om middernacht had ik een shirt voor Giel af.



Zaterdagavond ging ik aan de slag voor Cas. Ook hier paste ik een patroon aan, de Perfect Play Henley. Geen polosluiting en een borstzakje zorgen voor een andere look dan het origineel. Verder werkte ik af met rode faux sleeves en gele stiksels.



Mijn twee duiveltjes mochten natuurlijk ook samen op de foto en zo lopen ze eens rond in een matchende outfit, klaar voor de eerste match.



De deelnemers die wel tijdig inschreven voor de blogtour van Let's Sti(c)k Together vind je hier:

27 opmerkingen:

  1. Een heel leuke invulling! Vooral het truitje met die rode mouw vind ik super. Die zou ik ook wel nog durven maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ben ook heel blij hoe dat uitgedraaid is :)

      Verwijderen
    2. Die is inderdaad geweldig geworden. Die colourblock moet ik onthouden. Colourblocken staat op mijn 'te proberen' lijst. :-)

      Verwijderen
  2. Hoe cute is die kleinste, en hoe stoer die grootste. Nooit gedacht dat ik de kleuren uit onze vlag zo mooi gecombineerd zou zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt he :D Die driekleur is gene cadeau qua kleurencombinatie he, maar ik heb geprobeerd er het beste van te maken ;)

      Verwijderen
  3. Kei tof! Ik kreeg ook een soortgelijk briefje in de bus, maar had er weinig zin in om iets te maken om 1 keer te laten dragen... Ik heb ze gewoon in zwart, rood en geel naar school gestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat het maar kriebelen... Jouw outfits zijn steeds leuk. Om nog maar te zwijgen over je kroost. Die snoetjes... 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keitof !!
    Ik maakte ook rokjes in de Belgische driekleur, maar die geraakten nog niet op de blog...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag ze op facebook, ook heel geslaagd! En ze zijn zo blij als ze zo naar school kunnen he!

      Verwijderen
  6. Wauw, die color block van de oudste is echt prachtig! Twee schattige jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben fan van je colorblock, zo leuk gedaan!
    Ik ga die onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi en heel knap gevonden, beide outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er allebei fantastisch uit zo in hun Belgische supporter tenue. Zalige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen