zondag 18 februari 2018

Do your thing!



Ik voelde hem al een beetje aankomen een tijdje geleden, het naaidipje. Het was geen totaal gebrek aan goesting, maar vooral voor mezelf vond ik het erg moeilijk om te naaien en ook alles wat niet gemakkelijk en snel klaar was schoof ik opzij.



Waar er een dipje was in het naaien, was er een piek(je) in het online stofjes kopen. Oeps! Eén van de webshops die daarvan een graantje kon meepikken, is Studio Sanne. Inge was dolenthousiast en dus kon ik niet laten om tijdens de solden een kijkje te gaan nemen. Onder andere dit pluizige stofje kon ik echt niet laten liggen!



Toen het stofje toekwam bleek het nog mooier en ik zette mezelf aan't werk met het Bianca patroon van Sinclair Patterns. Een snel en simpel projectje dat ik al eerder maakte - en waarvoor ik dus niet opnieuw moest tekenen of knippen en plakken. Dezelfde avond bewonderde ik het resultaat op de paspop.



En toch sloeg de twijfel toe. Enerzijds ben ik nogal een brave op vlak van kleding en vind ik - voor mezelf - al snel iets te druk, te speciaal, te ... Een pluizig vestje was dus al een stapje uit mijn comfortzone. Ik vond het mooi... maar was het wel iets voor mij? De reactie van mijn man maakte het er niet beter op. Maar ik droeg het hier en daar en kreeg dan wel leuke reacties... Na een beetje wennen draag ik vestje nu met plezier en zonder twijfel. Dat niet iedereen het mooi zal vinden, dat neem ik erbij ;)



Patroon: Bianca - Sinclair Patterns
Stof: Harig gebreid stofje van Nooteboom - gekocht bij Studio Sanne
Pictures: Inge
Vermoeide blik: Cas & Giel en de ziektekiemen


18 opmerkingen:

  1. Kan me zelfs niet voorstellen dat je hier over twijfelde! Heel mooi! En geweldig dat onderschrift... op naar de lente voor meer energie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfelde niet of ik het mooi vond, maar wel of het wel mijn ding was, maar nu ben ik helemaal overtuigd hoor :)

      En absoluut, ik denk dat iedereen dat kan gebruiken!

      Verwijderen
  2. Ja... mannen hé. Zo herkenbaar 😏.
    Dat vestje is ideaal om nu aan te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.
    Mannen hé.... zo herkenbaar 😏.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je staat er super mee! Mijn man zou juist hetzelfde reageren, mannen he...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!

      Hahaha, ik ben duidelijk niet de enige met "zo'n" man ;)

      Verwijderen
  5. Ik vind het leuk ! Volgens mij ook leuk op een kokerjurk ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ja hoor, zo heb ik het ook al gecombineerd ;)

      Verwijderen
  6. Hahaha, ik behoor eerder tot het kamp van de man, maar ik ben dan ook zo klassiek als de pest. Wat ik wel ten volle aanmoedig is 'naaien voor jezelf', we zetten onszelf zo makkelijk op de laatste plek dat ik vind dat we dat met z'n allen mogen doorbreken. Borst vooruit, twijfel onder de mat en dragen die handel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik hoop dan toch dat je mij niet zou vragen welk dier ervoor gestorven is? ;)

      Ik probeer dat goed in balans te houden, maar ik merk dat ik vooral tijdens naaidipjes projectjes voor mezelf aan de kant schuif.

      Doe ik!!

      Verwijderen
  7. Prachtig !! En hopelijk heeft dit je uit je naaidipje gehaald...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zou zo uit mijn kast kunnen komen! ;) (Als dat een compliment is ����)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Moet je meer doen, zo af en toe uit de comfortzone komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fotomodel allures! Jaloers op dit vestje :)

    BeantwoordenVerwijderen