dinsdag 12 december 2017

Feesten met Blou: mijn Cobalt party dress

Eigenlijk hou ik niet zo van de eindejaarsperiode... te druk, teveel "moetens", slechte herinneringen, en soms toch ook wat hypocriet gedrag hier en daar. Maar soite, liefst ga ik dan toch in stijl naar die verplichte feestjes, en dan bedoel ik niet in een foute kersttrui ;)


Verrassend genoeg kocht ik het stofje al in de zomer, bij Madeline De Stoffenmadam. Dat het gebruikt zou worden voor een feestelijk jurkje wist ik toen al, maar ik dacht toen nog aan een ander patroon. Kort nadien maakte ik mijn eerste Cobalt jurk, een simpele hack op het basispatroon en meteen wist ik wat ik met mijn feestelijk stofje ging doen. 



Dus toen de dames van Blou vroegen wie wilde meedoen met de #bloufeest blogtour moest ik geen seconde nadenken. Ik moest enkel nog glitterboordstof gaan kopen die ervoor zou zorgen dat het beetje glitter uit de stof nog beter zou doen uitkomen. Het patroon lag al geknipt klaar, en na 2 versies ging het in elkaar zetten nog vlotter. 



De glitter in de stof en de boordstof, maar ook de mooie rug zorgen voor een feestelijke look, maar verder is het gewoon een heerlijk comfortabele jurk. Mijn feestoutfit is klaar, nu de goesting nog ;)



Laat je deze week inspireren door een mooi lijstje bloggers en instagrammers die hun feestelijke Maya of Blou tonen en ga zelf aan de slag! Blou geeft een vroeg kerstcadeautje door 15% korting te geven op de patroontjes tot en met zondag 17 december 2017. Gebruik hiervoor de code BLOUFEEST.



Patroon: Cobalt - Blou
Stof: gekocht bij Madeline de Stoffenmadam
Boordstof: gekocht bij Lizzy l'oiseau

14 opmerkingen:

  1. Opnieuw een heel mooi exemplaar. Ik hou wel van de gezellige kerstsfeer in intieme kring en daarvoor is feestelijk en comfortabel ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk! Hier de zelfde gevoelens ivm de feestdagen. Ik heb nog een lange rok en top hangen die ik nog maar een keer heb aan gehad, geen zin om iets nieuws te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig!
    Ik moet mij toch ook een dringend wagen aan een cobaltjurk zenne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh da's mooi! Ik kocht de Cobalt en de Maya al, maar maakte ze nog niet. En er staat al een andere jurk op de planning tegen de feestdagen. Al kan twee feestjurken ook geen kwaad, zeker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anders gewoon een reden zoeken om te feesten! Maar ook een "casual" maya of cobalt zijn de moeite om te maken natuurlijk!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie dingen maak jij toch steeds weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen