zondag 24 september 2017

Beter laat dan nooit?

Toen ik pas begon met bloggen kon ik me niet voorstellen dat er kledingstukken ongeblogd zouden blijven of maanden zouden moeten wachten op hun showmoment. Ondertussen is er toch een aardig lijstje items dat nog geblogd moet worden, dat misschien geblogd zal worden of wat simpelweg niet op de blog zal geraken. Zo naaide ik als één van de eersten een Aster, maar hij geraakte niet meteen geblogd, de zwangerschap zorgde voor nog meer uitstel en ondertussen is het nieuwe er wel vanaf ;) Maar deze top wil ik jullie toch nog even tonen. Hij haalde de blog niet meteen omdat ik dacht meteen een tweede versie te maken, maar dat kwam er (nog) niet van en het bloggen van deze versie dus ook niet ;)


De Lily Blouse mocht ik testen voor Laela Jeyne Patterns en ik ging voor een luchtig en soepelvallend doorkijkstofje. Absoluut niet gemakkelijk om mee te werken, een ramp om het vrij van haakjes en draadjes te houden, maar wel mooi en spotgoedkoop. Gelukkig kon ik de zoom afwerken met een rolzoompje die mijn overlock echt heel mooi maakt want gewoon omzomen zou een hels werkje zijn.



Het plan om een tweede versie te maken blijft, maar dan voor de volgende zomer. Ik hou wel van het model, met een voorkeur voor het dragen in broek/rok. Nu ga ik eerst even de najaarscollectie testen van Laela Jeyne Patterns, en hopelijk niet vergeten bloggen ;)


Patroon: Lily Blouse - Laela Jeyne Patterns
Stof: Infinity Stoffen - Heusden-Zolder

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige blouse! Echt iets voor jou ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik twijfelde eerst of de halslijn bij mij zou passen, maar nu vind ik het wel leuk.

      Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Prachtige outfit! Klaar om naar een feestje te gaan 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie blouse!! ik vind ín de rok ook het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze post verschijnt nu pas op mijn fb, gek he. Ik vind het een heel sensuele top! Zeker een tweede maken!

    BeantwoordenVerwijderen