vrijdag 4 september 2015

Liefde voor papier

Ik ben een fan van papier! En die liefde wil ik vanaf nu delen in mijn blog. Via het tonen van creatieve papieren projecten, het laten zien van de leukste papieren spulletjes die ik recent of langer geleden gevonden/gekregen heb en het delen van mijn plezier in het schrijven op papier... 

Het ideetje voor deze rubriek kreeg ik toen ik in dit geweldig mooie schriftje aan't noteren was wat ik met deze blog wil en hoe ik het ga aanpakken. Brainstormen is zoveel leuker met zo'n prachtig schriftje bij de hand. 



Ik gebruik notitieboekjes en schriftjes voor allerlei dingen... voor lijstjes, gedachtenspinsels, naaiprojectjes, andere creatieve ideetjes, opdrachten die ik moet neerschrijven voor de therapie, eetdagboek, ... Ik denk dus ook altijd dat ik er niet genoeg kan hebben al zal ik nog heel veel moeten schrijven als ik alles wil volgepend krijgen.

Waar ik dit pareltje vond? Aan de kassa bij de Zeeman. Ik kon trouwens kiezen uit verschillende dessins. Het is een product van Zeeman India, en met de verkoop wordt het "Save our sisters" project in India gesteund, al heeft me dat niet over de streep moeten trekken. Het dessin en de leuke wikkelsluiting hadden dat al snel gedaan ;)

En jij, gebruik jij wel eens een schrift of notitieboekje? En waarvoor?

2 opmerkingen:

  1. oooh jepjep, hier ook een schriftjesfanaat... to do lijstjes, quotes, poezie,
    knutsel-en handwerkideeën, .... en nog altijd een papieren agenda in het smartphonetijdperk !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, de papieren agenda!! Zoveel beter dan een digitaal exemplaar! :)

      Verwijderen