woensdag 1 juli 2015

Gratis patroon getest: burdastyle cowl dress

Ik ben fan van een watervalhals en toen ik het gratis patroon van deze jurk zag op de facebookgroep Gratis Naaipatronen wist ik meteen met welk stofje ik dit patroon wilde maken. Bijna een jaar geleden kocht ik dit stofje op het Stoffencircus en nu kon het gebruikt worden. 

De jurk is heel erg gemakkelijk in elkaar te zetten, dus zeker ook geschikt voor beginners. Het bestaat slechts uit 2 delen, en de uitleg is zeker voldoende. Jammer genoeg is het patroon enkel in 36 beschikbaar maar het lijkt me niet zo moeilijk om het patroon te vergroten. Zorg wel dat je mooi met tricot kan werken, want het jurkje verbergt niet veel. En als je niet van strak strak houdt, misschien ook wat ruimer maken, en ook, als je niet van erg kort houdt, zeker ook wat langer maken.




2 opmerkingen:

  1. hallo, ik vind ook zeer mooi, maar in welke burda kan ik dit patroon juist vinden aub. alvast bedankt grtjes Marlène marlenequartier@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was een patroon dat ik online gratis heb kunnen downloaden, maar het is er blijkbaar niet meer...

      Verwijderen