dinsdag 30 juni 2015

Tasjes enzo

Bewondering, voor alle kleuterjuffen die elke dag weer enthousiast in de klas staan... Je moet er voor gemaakt zijn, ja, maar dan nog! De aandacht krijgen van één kleuter is hier soms al een uitdaging, laat staan een twintigtal kleuters doen luisteren! En 's avonds gaat er toch een "Aahhh, stilte en rust...." door mijn hoofd als Mr. Gielemans naar dromenland vertrokken is... dus echt waar, chapeau!
Het sprak voor zich dat ik een presentje zou voorzien, en dan komen de naaikriebels wel van pas. Dat betekende wel nog eens uit mijn comfortzone stappen (kleding!) en mijn oog bleef hangen bij een gratis tutorial van the Renegade Seamstress

De eerste tas ging goed, en uiteindelijk volgden er nog 3 meer voor vervangende juffen en de zorgjuf. Bij elke tas jammer genoeg wel wat schoonheidsfoutjes, een combinatie van iets nieuws te proberen, tijdsdruk en 's avonds laat achter de machine wanneer mijn hoofdje niet meer zo fris is. Maar ik vind ze toch mooi gelukt en ik hoop dat de juffen ze kunnen gebruiken.



Voor de eerste tas nam ik nog even de tijd om een foto te maken, de foto van de 4 tassen samen gebeurde nog heel snel snel voor het inpakken en snel naar school vertrekken.



Stofjes: marktstofjes, gordijnstofjes van Hema (toonmodellen die ik in de koopjesbak vond), Stenzo en Poppy

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zon tas.
    Vind ze ook echt mooi geworden. Enuh een foutje mag.. Het is handwerk geen gekochte..

    gr femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is natuurlijk zo :) En ik was er ook wel tevreden mee hoor!

      Verwijderen