vrijdag 17 april 2020

Denim is a love that never fades



Wie mij een beetje kent weet dat ik technische naaiprojecten verkies boven snel en gemakkelijke naaisels. Die laatste worden hier wel het meest gemaakt, en ik doe dat niet per se met tegenzin, maar ik maak die dan toch vooral om de jongens blij te maken. Die zijn namelijk dolgelukkig met een unieke pyjama of een T-shirt in een zelfgekozen stof. Maar naaiprojecten met veel topstitching, precisiewerk  zoals paspelzakjes of manchetten, daar geniet ik echt van. Tenminste als het gaat zoals ik wil ;) 



Toen ik de Drew jas in editie 6 van Fibre Mood zag was ik meteen verkocht, en ik droomde al van een corduroy versie. Maar tegen de tijd dat ik met het patroon aan de slag ging wilde ik een klassieke jeansversie, ideaal voor de lente en de frissere zomerdagen. 



Dit naaiproject is intensief - veel patroondelen, veel topstitch, een kraag en manchetten, dikke lagen - dus ik was er wel even zoet mee. Maar dit project geeft ook enorm veel voldoening en de jas zal ik met plezier dragen! 



Deze Drew werd trouwens maanden geleden al gemaakt, maar hing in De Stoffenschuur als workshopvoorbeeld. Vaak komt het er dan niet meer van om er foto's van te nemen, maar deze keer maak ik toch eens een uitzondering. 



De top en rok werden trouwens ook nog niet geblogd, maar wel al enorm veel gedragen. Het was één van mijn favoriete outfits vorige zomer, heerlijk comfortabel zo'n maxirok in double gauze! Ik vind de kleur geweldig en de gouden stipjes geven de stof net dat beetje extra. De gouden elastiek accentueert het goud nog wat meer. De top maakte ik van een couponnetje, een simpele odette afgewerkt met bias in plaats van boordjes. 

Patroon: Drew jas - Fibre Mood editie 6
Stoffen en fournituren: De Stoffenschuur


10 opmerkingen:

  1. Wauw een zelf gemaakt jeansjasje!Ik heb er vorig jaar eentje gekocht,zie dat graag maar omdat zelf te maken dat zag ik niet zitten.Knap gemaakt!Ook de rest van je outfit mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Topoutfit! Zou jammer zijn als je de wereld niet liet meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Zo mooi al die perfect afgewerkte details!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie combinatie. Ik zou het vaker moeten doen, die precisie werkjes maar het komt er zo weinig van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeft u een dringende lening nodig, neem dan contact op met Edens Marian leningservices en ontvang de uwe zo snel mogelijk E-mail: edensmarianloanservices@gmail.com of WhatsApp haar nummer +1 (725) 252-2518 en bedank me later,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. FINANCIAL AGENT LIMITED provides a full financial planning service to both the commercial and domestic markets. At IQ FINANCE PLC we believe that financial planning is about two things: creating wealth and protecting wealth. These two objectives are at the heart of everything we do. And, as a member of FINANCIAL AGENT LIMITED Services, we give you a small-company service but with a large-company set up – the best of both worlds.
    You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc. Our terms and Conditions are reasonable.
    Leasing Price : 6%+2%
    Buying Price: 38%+2%

    Contact us for more details on our terms and procedure of transaction.

    NAME :Jason Edward
    EMAIL :financialagentltd@gmail.com
    SKYPE :financialagentltd@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon in Nederland en ben ik vandaag een gelukkige vrouw? Ik zei tegen mezelf dat ik elke geldschieter die mijn leven en het leven van mijn gezin zou kunnen veranderen, zou aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een lening. Als u een lening nodig heeft en u bent er 100% zeker van dat u de lening zult terugbetalen, neem dan vandaag nog contact met hen op via e-mail op:sabinhelps@gmail.com of haar link op +7 901 709-57-43

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je een lening nodig ? we bieden allerlei soorten leningen tegen een rentetarief van 3%. Als u geïnteresseerd bent, neem dan vandaag nog contact met ons op via e-mail voor meer informatie: johngreenladecredits@outlook.com of WHATSAPP +61480050702

    BeantwoordenVerwijderen