donderdag 9 januari 2020

Let the world hear you roar!

Giel was degene die me aanzette om er nog eens op uit te trekken voor foto's, en hij wilde zelfs een tweede outfit meenemen zodat ik genoeg foto's had voor 2 blogberichten. Ondertussen heeft hij zelfs gevraagd wanneer we nog eens op pad gaan voor de andere kleren die ik de afgelopen tijd voor hem gemaakt heb. Dat hij na 10 "fotoshoots" een kleinigheidje verdient zal wel een kleine rol spelen zeker? Maar het helpt zeker ook als hij de kleren die ik maak echt graag draagt.



En deze outfit is één van zijn favorieten. De stof koos hij zelf tijdens een bezoekje aan De Stoffenschuur, maar hij moest me er een paar keer aan herinneren om er een sweater van te maken. Het werd de Rocco in een simpele versie, een verlengde maat 134  (de grootste kindermaat van Zonen 09). Achteraf bekeken had ik beter toch de tienermaten geprint want veel groeiruimte is er niet meer. 



De broek is een patroon uit Ottobre waarvan ik de kleinere variant al vaker gebruikte. Een broek die de look heeft van een "gewone" broek, maar gemaakt kan worden in sweaterstof, punta, zwaardere denimtricots... Ik gebruikte een punta in donkergrijze melange wat de broek een vrij klassieke look geeft. Giel heeft er nog meer van deze gevraagd, want deze broek ziet er "knap" uit, maar zit wel heerlijk comfortabel. 


Giel is content, maar Cas is jaloers en wilde zelfs even de trui van Giel passen... om hem dan niet meer te willen uitdoen natuurlijk. Gelukkig heb ik nog een stukje van het paneel over en kan ik hem hopelijk binnenkort blij maken met een andere dino.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, staande mensen en close-up

Paneelstof: Stenzo - De Stoffenschuur
Patroon sweater: Rocco - Zonen 09
Patroon broek: Denim Look - Ottobre Kids 6/2015

4 opmerkingen:

  1. Giel heeft smaak wat kleren betreft!En Cas wil groter zijn,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja, Cas kijkt echt op naar Giel en alles wat Giel heeft wil hij ook en alles wat Giel leuk vindt, vindt hij ook leuk ;)

      Verwijderen
  2. Oh dat zou hier ook zeker op veel gejuich onthaald worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie outfit en Cas is er ook supercute mee dus heel benieuwd naar zijn trui

    BeantwoordenVerwijderen