zondag 14 april 2019

Wild spring! Give away en kortingscode!

Ik moet toegeven dat ik dacht dat de dierenprint trend niks voor mij was. Ook al zag ik de mooiste creaties in heel diverse stoffen, toch durfde ik zelf nog niet goed. Tot ik bij Peachy Pop deze prachtige soepelvallende khaki viscose twill zag liggen! Ik moest niet lang nadenken want ik zag er meteen een Violet jurk van Fibre Mood in voor mezelf.



Het duurde nog even voor ik eraan kon beginnen, maar toen het zover was, zat de jurk op enkele uren in elkaar. Vooraf kortte ik het patroon al 10cm in (logisch met mijn 1m57), maar het resultaat was net niet wat ik wou. De stof en de bovenkant vond ik prima, maar de onderkant viel voor mijn figuur nog wat te lang en ook wat te wijd onderaan. Ik haalde er dus nog eens 5cm af en versmalde het patroon ook vanaf de heupen recht naar beneden. Soms maken kleine aanpassingen een enorm verschil, en deze kleine aanpassingen maken deze jurk helemaal mijn ding. Nog beter is dat deze jurk over de seizoenen heen gedragen kan worden. Voor de foto's hield ik nog graag een panty aan in de koude wind, en met een los gebreid vest is het perfect voor de winter maar als het warmer wordt kan die panty in de lade blijven liggen.



Vanzelfsprekend ben ik dus heel blij met mijn nieuwe jurk maar ik denk dat ik jullie ook heel blij kan maken. En wel op 2 manieren:

Ten eerste mag ik van Fibre Mood 3 Violet PDF-patronen weggeven. Ik zal er 2 weggeven via mijn blog en 1 via mijn Instagram account. Om hier op de blog kans te maken moet je een reactie plaatsen en vertellen hoe jouw Violet eruit zal zien. Wordt ook lid van de Fibre Mood website of volg Fibre Mood op Instagram. Wil je kans maken op Instagram, volg mij en Fibre Mood dan ook daar en laat een reactie achter op het IG-wedstrijdbericht. Je mag natuurlijk via beide kanalen je kans wagen. Woensdag 17/04 maak ik de 3 winnaars bekend.

Ten tweede mag ik jullie een kortingscode geven voor deze en drie andere mooie stoffen bij Peachy Pop stoffen. Koop je deze stof of de oker variant, of één van de stoffen die Madame Stof gebruikte voor haar prachtige outfit, dan krijg je met de code SpringTime 20% korting op deze stoffen (geldig tot het einde van april 2019). Een buitenkansje als je het mij vraagt!



Patroon: Violet - Fibre Mood editie 3 2019
Stof: Viscole twill animal khaki - Peachy Pop Stoffen (Achel)
Foto's: gemaakt door Inge, bewerkt door J

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kleedje, en super aanpassingen voor jouw lengte en top figuur👍 Ik doe dan ook graag mee met jouw give away! Mijn kleedje zal wel eentje worden uit mijn tè grote stoffenvoorraad die ik volop aan’t wegwerken ben 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil wel graag eens een patroon van Fibre Mood testen....Met welk stofje? Nog geen idee! Dus ik doe ook graag mee met je give away!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk! Ik zie wel iets in deze jurk voor mezelf maar dan met een riempje op, dus doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met mijn peerfiguur zou ik gaan voor effen zwart...je straalt in je jurk..
    Ik waag graag een kans..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik mocht winnen, dan ga ik je voorbeeld volgen en ook een dierenprintje kiezen ��
    Gewaagd, maar weet sinds kort daar het mij best goed staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De jurk staat je prachtig... een patroontje wil ik wel winnen. Over de dierenprintstofjes ben ik voor mezelf nog niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi aangepast! Staat jou heel mooi en altijd zo'n mooie foto's ook!!

    BeantwoordenVerwijderen