dinsdag 6 november 2018

Peachy Pop, een nieuwe winkel in stoffenland!



Noord-Limburg hoeft niet langer te klagen dat er geen leuke stoffenwinkels zijn want vanaf vandaag, 7 november kan je er voor de mooiste stoffen en fournituren terecht in Achel. Wendy volgt haar droom met Peachy Pop en natuurlijk wilde ik haar helpen om de opstart in de kijker te zetten.



Ik kreeg de vraag om iets voor jongens te naaien en mijn oog viel al snel op de stoffen van Katia Fabrics, ook een nieuwe speler in de stoffenmarkt (wel al langer bekend onder de breiers). Het toffe aan dit merk is dat de ontwerpen passen in een concept en dat de stoffen dus vaak onderling combineerbaar zijn. Ik twijfelde tussen twee speelse stoffen, en daarbij ook tussen naaien voor Giel of naaien voor Cas.




Wendy maakte het me gemakkelijk en gaf me beide stoffen zodat ik voor Giel én Cas iets kon maken. De stof voor Giel is een niet al te dikke maar wel kwalitatieve sweaterstof met heerlijk zachte binnenkant. Warm, maar niet te warm voor mijn warmbloedige kerel. Om het zwart en grijs wat te breken combineerde ik met een okeren boordstof uit de See You At Six collectie (ook te krijgen bij Peachy Pop). Het Rocco patroon werd nog eens bovengehaald voor een simpele versie, dit stofje heeft ook echt niet meer nodig. De speelse "beestjes" breken de stoere zwarte lijnen.



De speelse stof voor Cas is een mooie tricot die ik combineerde met zwart voor de driehoekjes opzij, de halsboord en de ellebooglapjes. Ik had zeker ook kunnen combineren met het oker, het blauw of het mintgroen in de stof, maar Cas is een stoere kerel die wel met zwart wegkomt. Poseren voor de foto is duidelijk minder zijn ding ;)



Ten slotte mag ik nog laten weten dat je in de winkel en op de webshop 10% korting krijgt met de code WELKOM2018 en dat nog tot en met 31 december 2018. Om de opening nog extra te vieren kan je een Singer naaimachine winnen als je in de bakstenen winkel je aankoop doet (voorwaarden in de winkel).



Stoffen: Katia Fabrics te vinden bij Peachy Pop
Patroon Giel: Rocco - Zonen09
Patroon Cas: Emmy shirt - Laela Jeyne Patterns

17 opmerkingen:

  1. Knappe boy's toch he, en die stof die zou ik ook kiezen. Stoer en cute tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook van de stofjes, en ook van mijn boys natuurlijk ;)

      Verwijderen
  2. Ooh wat een leuke stukken. En Wendy is een toffe madam dus dat komt helemaal goed met die winkel daar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ik denk ook dat ze daar iets moois gestart is!

      Verwijderen
  3. De stofjes staan jouw zonen heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uwe Cas... wanneer oh wanneer werd die zo groot?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knappe kerels heb jij ! Mooie truien !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie truitjes en superleuke kindjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe stofjes heb je gekozen.Ze worden groot uw jongens ;-) en ik ga er binnenkort eens naar toe als ik nog eens tijd vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen nog meer toffe stofjes gekocht voor hen... oh, teveel moois te vinden he!

      Zeker doen!

      Verwijderen