donderdag 12 juli 2018

Zomerkriebels met de Piper Tank Top



De Piper tank viel hier meteen in de smaak, bij mij en bij Giel. Maar met de tropische temperaturen van afgelopen weken was zo'n tanktop ook voor Cas een goed idee. En ideaal om een restje stof eindelijk te kunnen gebruiken.



Dat stukje Beetle van Zonen 09 kocht ik enkele jaren geleden en ik maakte er toen een longsleeve mee voor Giel. En dat restje zou ooit nog van pas komen, en dit project was ideaal. Ik combineerde met wit voor de boordjes en aquablauw voor de rugpas en het borstzakje en dat gaf een fris resultaat, ideaal voor zo'n setje.



Omdat de Sporty shorts uit Ottobre hier zo in de smaak vallen (qua look en comfort) vond ik het een goed idee om een bijpassend shortje te maken, met het aquablauw en wit. Niet de ideale kleuren om in te ravotten - dat bleek al na het nemen van de foto's - maar ik hoop dat mijn wasmachine zijn werk doet ;)



Op het kleine schermpje leken mijn foto's goed, maar bij thuiskomst vielen ze wat tegen - mijn cameraatje stond niet op de juiste stand en dat had ik niet gezien - maar het moet er maar mee door ;)




Patroon top: Piper Tank Top - Misusu Patterns
Patroon short: Sporty Shorts - Ottobre 3/2016
Stof Beetle - Zonen 09





4 opmerkingen:

  1. Heel leuk setje. Die foto's doen hun werk wel, ik zie een schattige Cas in mooie kleertjes, het wit ziet er ook nog wit uit dus wat wil je nog meer 😁

    BeantwoordenVerwijderen