zaterdag 19 augustus 2017

Catch me if you can!



Mijn eerste versie van de Pompi Pants viel me zo goed mee dat ik al meteen wist dat ik er nog eentje zou maken. Ik kreeg een restje donkerblauwe modal van Inge waarmee ik aan de slag kon. De tailleband en pijpjes liet ik effen, de rest van de stof bedrukte ik met de zeefdruktechniek van Bobbinhood. De leuke pas op de rug komt daardoor extra mooi uit. 




Modal kan ik trouwens echt aanraden voor babykleding. Heerlijk zacht en comfortabel! 



Het moeilijkste van het hele proces waren de foto's. Onze Cas (-taar) is zo beweeglijk dat je ongeveer 0,01 seconde hebt om een foto te maken nadat je hem neerlegt. Dan werkt een pasgeboren baby net iets meer mee :D



Patroon: Pompi Pants - The Minimi Project
Stof: Cas & Nina
Bedrukking: Bobbinhood zeefdruktechniek


6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk broekje en wat een schattigaard zeg die Cas!
    Wel leuk die bobbinhood, zou ik het ook eens durven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeggen, ga ervoor! Ik had zin in die workshop maar dacht ook dat het niet meteen mijn ding zou zijn... maar het is echt geweldig om te doen en zeker niet te moeilijk. De dames van Bobbinhood geven trouwens zo'n goeie workshops dat je meteen thuis aan de slag kan!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, wel leuk om helemaal je eigen ding te kunnen doen daarmee :)

      Verwijderen