zondag 23 juli 2017

Smelten jullie even mee?


Soms komen er buitenkansjes op je pad en dit was er eentje! Pickle Toes Patterns zocht kandidaten om reeds bestaande patroontjes te maken en er mooie foto's van te nemen. Ik reageerde met enkele foto's van mijn lachebekje en even later kreeg ik te horen dat ik mocht meedoen.


Het Taylor T-shirt kan gemaakt worden met een gewoon of colorblock-voorpand, met korte of lange mouw, met of zonder kap (al dan niet gedubbeld). Voor mijn eerste - zomerse - versie ging ik aan de slag met het prachtige stofje van Baba Babywear (Belgisch merk) dat ik mooi kon combineren met een heerlijk zachte witte tricot.


Ik koos om de mouwen ook met boordjes af te werken, voor de zoom onderaan koos ik voor een siersteekje. Het is pas recent dat ik eraan denk om boordjes zo af te werken en niet standaard met de tweelingnaald en het bevalt me super. De luie naaister in mij beperkte zich bij de keuze wel tot de steken die met het standaardvoetje gemaakt worden. Het was dan ook al middernacht :D


Tevreden ging ik slapen en toen ik vandaag Cas het outfitje liet passen vond ik het nog mooier. Gelukkig namen we snel foto's want na 10 minuutjes dragen zat er al een "ik at worteltjes"-vlekje op zijn shirtje... dat morsen, dat hebben mijn jongens toch van hun vader hoor ;) De schattigheid? Van mij natuurlijk!

Patroon: Taylor Tee - Pickle Toes Patterns
Stof: Blue Vehicles jersey van Baba babywear - gekocht bij Lelastof

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk setje, de kleurtjes passen ook supergoed bij hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een schattig setje! uiteraard hebben ze dat morsen van hun papa en die schattigheid van jou (niet dat ik de papa ken maar soit ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig setje voor een schattig ventje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof dat je eruit gehaald bent. Als ik nog iets zie passeren, laat ik het zeker weten ;-)
    Prachtige foto van een superschattige baby!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 't Was echt leuk om te doen, net iets anders dan testen :) Bedankt om het te delen!

      Verwijderen