vrijdag 30 juni 2017

Vakantiekriebels!


Vandaag was toch een beetje een speciale dag. Afscheid nemen van de juffen, de laatste keer spelen op de kleine speelplaats, de laatste keer een rugzakje in plaats van een "grotemensenboekentas". De laatste dag als kleuter, dat mocht in een nieuwe outfit. Voor mijn toch al best grote jongen.



Mijn stofjes kocht ik bij Lizzy l'Oiseau. Het French Terry kever-stofje was een couponnetje waar ik net nog een T-shirt uitkreeg. Een longsleeve patroon uit Ottobre waarvan ik de mouwen inkortte en waar ik zelf de zwarte boordjes en het borstzakje aan toegevoegd heb.



De short - opnieuw de Cyriel uit LMV - werd gemaakt uit stevige grijze tricot en afgewerkt met zwarte French Terry. De zakjes en boordjes in het zwart en afgewerkt met zwarte stiksels, zodat de short niet gewoon grijs en saai is, maar wel bij een heleboel shirts past.



En nu genieten van een welverdiende vakantie!

Stofjes: Lizzy l'Oiseau - Heppen
(Keverstofje: Crispy Crickets B*Inspired by Poppy)
Patroon T-shirt: Ottobre 6/2016
Patroon short: Cyriel - La Maison Victor ed. 3 2016







7 opmerkingen:

  1. Hele leuke set. Handig zo'n grijze, toch niet saaie, short

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe combinatie! En nu genieten van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wordt een grote stap in september! Maar nu eerst genieten van een welverdiende vakantie!
    Knappe outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt, ben zo benieuwd! Dat genieten gaan we zeker doen! Dankjewel!

      Verwijderen
  4. Nou, heel knap gedaan met dat zwart in de short! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen