vrijdag 21 april 2017

Verwend op de Dag van de Creativiteit

Het was weer SwapperDapper-tijd in April en aangezien Cas eigenlijk wel een gemakkelijke baby is, zag ik het wel zitten om me in te schrijven. Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje dat ik een pakje mocht maken voor Yessica die in haar infofiche liet weten met alles handgemaakt blij te zijn maar wel te houden van roze en glitter. Roze en glitter... wie mij een beetje kent, zal me niet snel zien met roze en glitter, of maar een heel klein beetje. En als jongensmama hoef je er ook niet mee aan de slag. Maar dat maakte het wel net zo leuk om er eens helemaal voor te gaan.
 

Ik vond ergens onderin nog 2 stofjes (een gekregen restje en een restje van een vorige swap) die ik leuk kon combineren en ging ermee aan de slag tot er nauwelijks nog stof overbleef. Zo kwam ik tot 2 speelkaartenhouders (omdat Yessica graag spelletjes speelt met haar dochtertje), een zonnebrilhoesje en een schaarhoesje.


Met een 2-jarige dochter mag Yessica zich verwachten aan de meest hilarische uitspraken en versprekingen en dus komt een babbelboekje wel van pas. Bij Action vond ik er eentje dat niet meer roze en glitterend kon zijn. Ik zette er nog "Amy's babbelboekje" op met vinyl, gesneden met de Cameo Silhouette natuurlijk.



In dezelfde winkel vond ik ook een lichtroze kussensloop die ik pimpte met een quote in flockfolie. Dan sloeg de twijfel toe of ik genoeg had... en dus deed ik er nog een Cameo-werkje bij. 3 kaarsglaasjes (ook van de Action) met roze theelichtjes, opnieuw gepimpt met vinyl. 


Natuurlijk mocht ik niet enkel een pakje maken, maar er ook eentje ontvangen! En wat werden we weer verwend! Giel en Cas kregen allebei een handdoek, gepersonaliseerd met hun naam, en een bijpassend washandje. En voor mezelf kreeg ik een grote uil en een bijpassend klein uiltje voor mijn naaischaartjes, speldjes etc. Bedankt voor je geweldige pakje, Hilde!



14 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk, beide pakjes! Fijn dat je terug meedeed!! ❤️❤️❤️ Merci voor het enthousiasme!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal erg mooi, maar vooral erg fan van je theelichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes! Iedereen blij en gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes die hebt gemaakt en hebt gekregen :)
    Deze swap heb ik wijselijk overgeslaan wegens veel naaiwerk voor De Bonte Fabriek, maar ik denk dat ik er de volgende keer wel weer bij ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!

      Ik sla er ook af en toe eentje over, het moet leuk blijven in combinatie met andere dingen he :)

      Verwijderen
  5. heel leuk! denken dat je niet genoeg had en dat met zo veel mooie pakjes, dat was volgens mij compleet overbodig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 prachtige swaps! Die kaarshoudertjes vind ik echt de max en dat babbelboekje is een super leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat babbelboekje was zo weinig werk, maar leek mij ook leuk :)

      Verwijderen
  7. Oh wauw, wat heb je een knap werk geleverd! Leuk om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het waren leuke spulletjes om te maken :)

      Verwijderen