woensdag 29 maart 2017

Bee happy!


Toen de meest recente La Maison Victor in de bus viel, wist ik al meteen dat ik het Tiger patroontje zou gebruiken. Een kruippakje dat er leuk uitziet, maar ook praktisch is. Ideaal! En sinds ik een Prymtang heb voor drukknopen ontwijk ik die dingetjes ook niet meer. De colorsnaps aan de bovenzijde worden hier niet gebruikt want de boord rekt genoeg om het hoofdje van Cas er gemakkelijk door te krijgen. Maar zeker bij dikkere hoofdjes of minder rekbare stofjes komen ze van pas. De drukknopen onderaan worden dus gebruikt voor het aan- en uitkleden en voor de pamperwissels.



Het stofje kocht ik afgelopen zomer bij Infinity Stoffen in Heusden-Zolder, voor de boordjes gebruikte ik simpelweg de verkeerde kant van de stof. Het driehoekje aan de hals liet ik achterwege.


De enige opmerking is dat het vrij breed valt, zeker in vergelijking met gekochte pyamaatjes. Dus voor een volgende keer ga ik misschien toch wat versmallen, maar verder een zeer geslaagd patroontje volgens mij.

Patroon: Tiger kruippakje - La Maison Victor (ed. 2 Maart-April 2017)
Stof: Infinity Stoffen - Heusden-Zolder

27 opmerkingen:

  1. Oooh wat een schattig ventje in zijn mooie pyjama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, ik smelt weg, het staat hem heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. En het ziet er echt een tof pakjz uit. Niet te pyjama-achtig eerder lekker comfortabel. Ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik durf het hem inderdaad ook gewoon aan te doen, zeker voor een baby kan het he :)

      Verwijderen
  4. <3 <3 <3 Zo' schattig kereltje! Beetje breed idd, maar daar kunnen ze wel lekker in bewegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel zo, comfort is voor baby's toch ook belangrijk he :)

      Verwijderen
  5. Dat stofje zag ik nog niet eerder, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi pakje voor een schattig ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi pakje. Je hebt een echt fotomodelletje in huis zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En een grote broer die hem aan't lachen kreeg ;)

      Dankjewel!

      Verwijderen
  8. Maar zie wat een vrolijk manneke dat dat is zeg!
    Het valt breed, maar ach, het staat hem wel super schattig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cas voelt er zich duidelijk helemaal kiplekker in. Dat kan je zien. Wat een vrolijk manneke ! Heel toffe pyjama !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zalig ventje is dat toch hé. Om op te eten!
    En natuurlijk ook een heel schoon kruippakje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is om goed gezind van te worden;) zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen