dinsdag 28 april 2020

Super shirts - Isaac van La Maison Victor



De jongens hebben dringend nieuwe zomerspullen nodig dus liet ik hen kiezen tussen een reeksje stoffen van De Stoffenschuur. Giel koos meer dan de helft van de stoffen en Cas zei op alles "nee". Maar zo gauw hij de stof in het echt zag, nam Cas deze stof en zei "Voor mij he!". Gelukkig heeft hij een lieve broer aan Giel die onmiddellijk toestemde om deze stof te delen.


Enter Isaac van La Maison Victor, een patroon dat hier jaarlijks meermaals gemaakt wordt. Ik tekende voor beide jongens een maat groter dan vorig jaar (voor Cas een 104 en voor Giel een 146/152), maar de volgende keer mag het nog een maatje groter zijn. Verdorie, wat groeien ze snel!



Vanmorgen waren ze allebei enthousiast toen ze de afgewerkte shirts zagen liggen en eventjes poseren voor de foto kon ook nog net. Maar dan moest er natuurlijk gespeeld worden, met hun superhelden.



Stoffen: De Stoffenschuur - Schaffen
Patroon: Isaac - La Maison Victor (juli-augustus 2016)

5 opmerkingen:

  1. leuke t-shirts en inderdaad echt een lieve broer om de stof te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag de lening van Karin Sabine voor mij waarderen, een lening van € 10.000. Als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan misleiding door valse schuldeisers en vraag een echt leningbedrijf aan per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp + 34 632 72 57.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik woonde in Nederland toen ik op zoek was naar een lening, een vriend van mij stuurde me naar deze godvrezende man die zonder stress een lening gaf. dus ik verwijs iedereen naar hem, u kunt contact met hem opnemen via e-mail: (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com) voor meer informatie

    BeantwoordenVerwijderen