donderdag 5 juli 2018

Celeste van Blou: getest en goedgekeurd!

Een nieuw patroon van Blou, genoemd naar de lichte hemelsblauwe tint Celeste past perfect bij deze zomer. Het moment dus om ermee aan de slag te gaan!



Ik mocht testen en had het perfecte stofje liggen: Paradise Blue van Piekewieke voor Lillestoff. De hoeveelheid stof die ik hiervan had, maakte het gemakkelijk om te kiezen voor welke versie ik zou gaan. Ik kwam maar net toe voor de rechte rok, en ook voor mouwtjes had ik geen stof meer. De ruglijn kon ik wel kiezen en dan houd ik wel van een diepere rug, zonder dat mijn BH zichtbaar wordt. 



De Celeste heeft figuurnaden en een volledig gevoerde top met een mooie comfortabele pasvorm. De dames van Blou zorgen zoals steeds voor een uiterst duidelijke handleiding en met de Burrito methode krijg je een mooi afgewerkte en gevoerde top. Extra fijn is ook dat je tussen twee "cupmaten" kan kiezen zodat er minder kans is dat je aanpassingen zal moeten doen.



Afhankelijk van je de keuzes die je maakt qua opties en stof kan je met deze jurk weer alle kanten uit. Stijlvol, romantisch, zomers of sportief, het kan allemaal. Dat tonen de andere testers met hun versies. Zij gaven me in elk geval al genoeg - of misschien iets teveel - inspiratie voor een volgende Celeste in mijn kleerkast. Ik sluit deze blogtour af maar verwijs jullie dus heel graag naar Moestash, Girlsinuniform, Mamasnorretjes met een gastblog bij Blou en Babarum, die de afgelopen dagen hun creaties mochten tonen.

IMG_6304

Overtuigd? Met de code "CelesteLaunch" mag ik mijn lezers 15% korting bieden bij de aankoop van het patroon Celeste, geldig tot en met zondag 8 juli. Je zal er geen spijt van krijgen!


15 opmerkingen:

  1. Een leuk zomerjurkje, ideaal met dit weer zou ik denken ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ben fan van die diepe ruguitsnijding zonder dat de bh zichtbaar is 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, net niet te diep maar wel heel erg vrouwelijk!

      Verwijderen
  3. Is Celeste een kleurtint? Leuk weetje! Love jouw versie, vooral de combinatie met de rode accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle patroonnamen verwijzen naar blauwtinten ;)

      Zonder dat rood miste ik nog iets, dus ik was blij dat een simpel rood accentje het kon afmaken :)

      Verwijderen
  4. Heel mooi! Toffe ruguitsnijding!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, die ruguitsnijding vind ik ook echt mooi :)

      Verwijderen
  5. Een echte zomerjurk.
    Jouw versie is top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, hopelijk kan ie deze zomer nog veel gedragen worden!

      Verwijderen
  6. Dat is weer een toffe jurk! Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt!Hartjes voor de rug uitsnijding.

    BeantwoordenVerwijderen