zondag 12 maart 2017

De onschuldige kinderhand deed zijn werk



Bedankt voor alle leuke reacties op mijn bericht waarbij ik liet weten 200 Bloglovin" volgers te hebben. Zoals beloofd liet ik Giel vandaag 2 namen trekken. Dat deed hij met veel enthousiasme en hij vond het jammer dat hij maar 2 kaartjes mocht trekken. Het eerste kaartje was voor het zelfgemaakt cadeautje en het is Nele die me mag contacteren zodat ik binnenkort iets kan opsturen.


Een date met mij weggeven voelt wel wat raar, maar blijkbaar zagen jullie dit toch wel zitten. En ik ook, want bij het kaartjes plooien dacht ik de hele tijd "Ohja, leuk, met haar wil ik wel eens afspreken!" Dus eigenlijk zou ik ook gewoon eens af en toe met iemand of enkele van jullie moeten afspreken, gewoon omdat het me plezant lijkt. Het is altijd leuk anderen met dezelfde hobby te ontmoeten. Maar vandaag werd er dus een naam getrokken, en het is Delphine die haar agenda erbij mag nemen om een date te plannen. Ik kijk er al naar uit!



Nele en Delphine, jullie kunnen me contacteren via mijn facebookpagina of via e-mail (lunatiekblog @ gmail.com), dan stemmen we verder af!


1 opmerking:

  1. Da's zeker, dat je dat vaker mag doen! Als ik bij de lijst stond waar je enthousiast van werd, dan laat je maar es iets weten :D

    BeantwoordenVerwijderen